Közlemény

Összecsuk
No announcement yet.

Horgolás

Összecsuk
X
 
  •    
  • Szűrő
  • Idő
  • Mutatás
Clear All
new posts

    Horgolás

    Akció
    Ide jöhetnek a horgolással kapcsolatos kérdések, ötletek!

    Gondolkoztam, hogy valamelyik kézimunkás topikba írom a kérdéseim, de végül inkább csináltam egy új topikot, hogy átláthatóbbak legyenek a témák.
    Jucuu és Szilárd (2007.08.04.)
    http://jucuu.blogspot.com/

    #2
    És a kérdéseim:

    Ma elkezdtem gyakorolni a horgolást, csatolok is egy képet, mit csináltam. Könyvből, netről lesem, milyen pálcák, szemek léteznek, hogy kell őket csinálni. Jó leírásokat találtam, de azért sok minden nem világos, ezért gondoltam itt megkérdezem, hátha valaki tud segíteni nekem.
    Elnézést előre is a sok béna kérdésért, de nagyon kezdő vagyok a dologban.

    Szóval. A horgolásnál ugyanúgy van színe meg visszája az munkának? Tehát mindig megfordítom a munkát, mikor a sor végére érek? (ha egy négyzetet horgolok) Azért kérdezem, mert a pálcák is máshogy néznek ki a színén, mint a visszáján, ugye? Minta ahogy kötésnél a síma és fordított.
    De akkor hogy van az, ha minden sorban egyhajtásos pálcát akarok csinálni, akkor a színéről nem lesz ugyanolyan a minta, nem?
    És ha ilyen pálcákat csinálok, s a sor végére értem és fordítok, akkor pár (lánc?)szemet még kell horgolnom, hogy legyen magassága a munkának, mielőtt valamilyen pálcát csinálok. Honnan tudom, hogy hány szemet kell csinálnom az első pálca előtt?
    Hova érdemes ölteni a tűvel, a szem elülső vagy hátsó szárába, vagy mindkettőbe? Mármint értem, hogy mindegyikkel lehet, de melyik az alap, vagy legszebb?
    Hirtelen más nem jut eszembe, de majd jövök még kérdezni, ahogy halad a dolog.
    Jucuu és Szilárd (2007.08.04.)
    http://jucuu.blogspot.com/

    Comment


      #3