Közlemény

Összecsuk
No announcement yet.

Mosható pelus a bölcsiben

Összecsuk
X
  •  
  • Szűrő
  • Idő
  • Mutatás
Clear All
new posts

Mosható pelus a bölcsiben

A dolgok jelenlegi állása szerint ősztől bölcsis lesz a kislányom. Túl azon, hogy semmit nem tudok még az intézményről, a rendszerről, felmerült bennem a kérdés, hogy mi lesz vajon a helyzet a pelenkázással. Viszem a moshatót és kész, vagy mondhatják, hogy ők ezt nem adják rá (illetve nem rakosgatják a koszosakat)? Van valakinek ilyen tapasztalata? Hogy működik ez?
    Coffie

Nekem nincs tapasztalatom, de valahol olvastam, talán az NLC-s fórumon, hogy a bölcsiben nem tudják használni a mosható pelust az ÁNTSZ előírások miatt, gond lenne a koszos pelusok tárolásával. Persze ez is biztos intézményfüggő, régen nem tudom hogy csinálták, amikor minden gyerek mosható pelenkát használt...
    Ildi, Gréti (2008) és Flóra (2010) anyukája és IBCLC-hallgató vagyok.
    Vecsési Klub minden hónap 2. keddjén. Gyertek!
    ÖLBEBABA

Comment

uhh, hát az durva lesz, ha emiatt vissza kell állni az eldobhatóra

persze óvatosan rá fogok kérdezni, úgyis el akarok menni körülnézni, de kicsit tartok tőle...
      Coffie

Comment

Egyik ismerősöm fiának sem használták a moshatót, eldobósat kellett neki bölcsire venni.

HÉDI
        Liza (2007), Gréta (2009) és Vince (2016)

Comment

A BM-t forgalmazó nő anno azt mondta, náluk semmi gond a bölcsiben a moshatóval, hiszen az idősebb dadusok régen is ezt használták. Szóval úgy látszik intézményfüggő.
          Mondjuk a pisis pelus gondolom simán ellenne délutánig egy zacsiban. Kérdés, hgy mi történne a kakissal...
          Lívi és Bogi (2006.nov.) és Lenke (2009.jún.) és Vilma (2013.ápr.)

Comment

Sziasztok!

Nálunk sem engedték, így Katánál nem is álltam át rá, mert kétfélét venni, nem olcsó...